Höstens soundtrack

Som vi nämnde i ett tidigare inlägg var vi på en fannastisk Bollywood film vid namn Barfi! förra veckan, och vi är alla helt sålda på filmmusiken! Jag sitter i detta nu och lyssnar på den och igår dansade jag runt i min nyinköpta saree (bilder kommer, den är jättefin!) till Barfi! musik och nu kände jag att jag MÅSTE dela med mig av detta till er, så ni också kan känna er lite mer som en del av Indien :) Hela soundtracksalbumet finns på spotify, det är bara att söka på Barfi! 
Våra absoluta favoritlåtar är 1.barfi! 2. Aashiyan 
 
-Lyssna och njut! 
 
 


Kommentarer
BigDaddy

Vad hände med Mumford & Sons och andra favoriter? ....Börjar bli orolig för er ;-)

2012-10-10 @ 16:46:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simmaiindien.blogg.se

23 september lämnar vi Sverige för att vara i Indien i 3 månader... Följ gärna vår spännande resa härifrån! :) Kram Simon och Emma

RSS 2.0